Vågar du ?

Idag har det varit grymt varmt, Kvaft som fan, Så åskan som kommer nu var väntad.
Har suttit ute hela dagen i min baden baden, läst bra bok, druckit powerking och lyssnat på musik.
Hur skönt som helst. Sen har jag precis tvättat klart så nu ska det bara torka.
Har städat undan lite oxå, dammsugningen får vänta tills i morrn.
En söt hund sover just nu och jag vill inte väcka fröken :)
Grillning skulle stå på schemat för kvällen , vi får se hur vädret vill med dessa planer.
Puss på er !

(Jag vill slå ett slag för skönhet och visa att man duger bra som man är.
Lång, kort , tjock eller smal, Kille eller tjej. Alla är vi fina.
Så ni modiga skickar bilder på er i badkläder, det är okej att vara anonym eller så skickar ni med eran blogg så länkar jag er.
Sen ska jag visa alla läsare skönhet på olika sätt

Maila till [email protected] )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0