Tröttnos

Huja, huvudvärk och ont i kroppen. Sovit med fönstet öppet. Allergi som fan.
Sovit för lite. Men sånt är livet. Ska åka och raka min kära katt nu. Det behövs.
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Kanske sover en stund till när jag kommer hem.
Kul hockeymatch igår. Vinsten var såklart roligast. Annars spelar tre kronor inte bra, vi hade en jävla röta igår.
Ärligt så får vi ruskigt svårt att vinna över tjeckien. Men allt kan hända i hockey ;)
Nu ska jag sätta rotation. Har lite brådis
Puss på er !


Så här sitter vi just nu ^^

Kommentarer
Postat av: Tess

jag tycker det är fint både med och utan så gör som du känner för :)

2011-05-12 @ 14:29:17
Postat av: Tess

kommentera till det senaste inlägget med tydligen hamna jag här :P

2011-05-12 @ 14:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0