Tankar i natten

Tankar i natten !
Jag längtar så himla mkt efter mera. Antar att människan är gjord sån. Man är aldrig nöjd.
Jag önskar att man nån gång kunde känna att allt fallit på plats. Att livet är påväg framåt.
Jag trampar och trampar på samma jävla ställe.
Jag avundas er, ni som får det ni längtat efter.
Det jag har längtat efter i hela mitt vuxna liv verkar så långt borta.
Jag önskar bara att det small till och hände.
Jag känner att det är mitt fel att det inte händer, jag är livrädd att det inte kommer inträffa.
Min längtan är så stor att jag tänker på det hela jävla tiden.
Jag önskar jag kunde lägga det åt sidan och bara inse att händer det så händer det.
Men jag är livrädd att det inte kommer hända. Jag är livrädd att jag inte kan helt enkelt.
Min högsta dröm känns så långt borta , och det skrämmer skiten ur mig.
Alltid så jäktad, så jävla bråttom .
Jag är 21 år gammal, jag har hela livet på mig .
Men jag vill att det ska hända nu nu nu.
Innan jag står här ensam. Innan du inser vem jag är.

Allt var så mkt enklare i drömmarnas värld. Att vara full och hög och känna att man är bäst i världen.
I detta liv är jag inte längre bäst, jag får inte längre den otroliga uppmärksamheten som man får i utelivet.
Jag känner mig ofta osynlig, så otroligt osynlig. Men den ända jag vill att ska se mig är du.
Igentligen handlar det mesta om dig. Om rädslan att förlora dig, om rädslan att inte räcka till.
Om du verkligen ser mig, hur fan kan du vara kvar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0