Surmula

Jag var lite av en surmula igår när jag skrev sista inlägget. haha.
Men det blev mkt bättre när jag och Diva gick på en nattpromenad och träffade Sandra.
Satt utanför Dalateatern och snackade bajs. Mkt trevligt. Satt där en timme.
Sen kom Jonis gående. Den spjuvern har jag inte sett på länge.
Så det var skitkul. Vi måste se till att dra ihop något snart gubben ! :)
Godmorgon förresten. Idag ska jag färga om håret klockan ett.
Sen ska jag och Sandra gå på stan. :)
Helt fucking underbart.
Nu har vi bokat tid för 12 veckors för Diva.
Och jag bad de ge mig en tid för att raka katten oxå. Kompis har tovor bak i arslet som måste bort.
Och min kisse ska självklart ha bästa möjliga vård. Snordyrt. haha !
Pöss Pöss !

Bilder från inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0