Oooops

Ojdå, Råkade somna tre timmar. Men gud så skönt det var. Det är pissigt väder så man behöver inte ha nå dåligt samvete för det. :)
Nu ska jag ta och laga lasange. Det har jag varit sugen på i flera dagar nu.
Sen ska jag åka och hämta katten klockan fyra. Han kommer se bra rolig ut förstår jag.
Eftersom hans tovor sitter bak i arslet så lär han vara hårfri där ^^
Lovar att visa er.
Puss Puss


HAHA, Gud vad man ändrar sig genom åren. Kolla håret. OMG !
Ärligt så skulle jag kunna tänka mig att ta om piercingen. Men det känns som jag är för gammal för att ha piercing i ansiktet. Vad tycker ni  ?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet inte hur gammal du är men jag kände att jag inte kunde ha nån ansiktspercing när jag var ca 24 är sugen på att ta hål i tungan igen men Funderar på om jag e för gammal nu fyller 27 om några dagar.. Hm åsikt?

2011-05-12 @ 21:18:23
Postat av: Nikolina

Jag är 22 i december. Fan vad jag känner mig gammal :P Nej tungan kan du klart ha, hur gammal man än är. Det är ju inget som syns hela tiden :)

2011-05-12 @ 21:48:52
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anna

Nää då är du inte för gammal enligt mig :-) jag e ju typ tant haha. gör de om du känner att de kommer kännas bra för dig. Ha de bra :-D

2011-05-12 @ 23:39:34
Postat av: Nikolina

Nej jag är inte gammal , men jag känner mig skitgammal.

Det är alltid en uppfattnings fråga :P

Ha de gott !

2011-05-13 @ 09:20:37
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0