Småland

I fredags så åkte vi klockan sex från Falun.
Var framme i Norrköping halv tio.
Då väntade jag och Diva ute på Tobias medans han var på intervju och kollade på företaget.
Efter en stund så tänkte jag gå med Diva en sväng så hon fick skita och pissa.
Och sket gjorde hon, mitt framför kontoret på asfalten, löst va det och jag skulle vara så duktig och ta upp det ändå.
Hinner gå en sväng innan jag inser att kopplet har dragits i skiten och hela min hand är full.
Haha, Så jävla typiskt mig. Tur att ingen såg det.
Sen åkte vi ner mot Tobias föräldrar.
Och de var som sagt skittrevliga och snälla.
Så vi har haft en mysig helg där nere :)
I lördags åkte vi ut till Öland.
Tog en våffla ute i solen.
Blåste såklart isvindar men mysigt var det.
Kan bocka av en hel del Sverige på en resa.
Fan Sverige är ju fint !
Har suttit alldeles för mkt i Dalaskogarna xD
Over and out !


(här har du ditt liggande kaknästorn Justin . HAHA )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0