Måste börja

Måste börja med att berätta om fredagen, blev inte av igår att jag bloggade som ni kanske märkte.
Berättar varför sen.
Men först fredagen.
Jag och Sandra satt hos henne med två av hennes kompisar.
Sen tog vi och åkte till Borlänge. Redan vid venusberget frågade jag chaffören om han hade dåligt med soppa, hörde motorn gick dåligt. Jo fan vi fick bensinstopp mitt på motorvägen.
Pinsamt värre. Som tur vad så var William skitgulligt och kom och hjälpte oss.
Annars var det en kul kväll. Slutade dock skitdåligt då vi hamnade som vittnen mitt i ett knivslagsmål.
Alltså Borlänge i ett nötskal !



Soppatorsk !
'
Träffade Anton. Kul kul :)

Haha, Kolla in killens tröja xD

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny

dååååååååligt solbränd du e då :P

2011-05-08 @ 19:47:46
Postat av: Nikolina

Haha, Javafan det krävs bara två soldagar så ser jag ut sådär ;)

2011-05-08 @ 19:49:42
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0