Mammis !

Sådär nu är jag hemma !
Varit som sagt med mammis på sjukan. Började med en fika, sen röntgen och tillsist träffade hon sin doktor.
Sen åkte vi på Mc Donalds med Marit och barnen. Jag käkade ett halvt happy meal och mådde som ett as efteråt.
Oh, jag har tappat min matlust.
Blir det inte bättre snart så skiter jag i tabletterna. Fy fan !
Inte alls värt som det känns nu!
Nåja, Det gick väl sådär för mamma. Det har ju växt , och hon får inge mer cellgift.
Nu ska hon ta tabletter. Tack för att vi bor i Svergie säger jag bara.
19000 för 30 tabletter. Tänk om man hade varit tvungen att betala allt själv. Sjukt !
Dessa tabletter ska förhindra att det växer mer !
Visar lite shopping och dagens look senare !
Puss på er !


Kommentarer
Postat av: Martina

Kärlek till er kämpar <3



Varför får hon inge mer cellgifter?

2011-05-25 @ 18:28:10
Postat av: Nikolina

Hon har redan tagit sju omgångar. En normal människa brukar ta tre fyra gången sen säger kroppen ifrån. Det tar ju tyvärr död på goda celler oxå. !

2011-05-25 @ 19:38:20
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Martina

Okej. Usch då! :/

2011-05-26 @ 11:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0