jag är trött på..

Idag har jag ingen bra dag. Känner mig som en förgämd sugga.
Jag har ingen som hellst lust att sitta här och känna mig mensfet och bara vänta.
Vänta på vad liksom ?
Jag hade så gärna suttit på valla nu med en öl i handen.
Jag saknar min bästa vän, som fan.
Jag trodde det skulle bli enkelt utan henne, det är det inte.
Jag är trött på att jag förlorar eller väljer bort de som jag verkligen behöver.
Jag är trött på att andra sätter sig in i mitt huvud och berättar vad mitt problem är.
Jag är trött på mig själv som låter andra göra detta.
Jag är trött på folk som inte accepterar mina olikheter, fast jag accepterat deras i hela mitt liv.
Jag är trött på folk som inte håller sitt ord.
Jag är trött på lögner och jag är framförallt trött på mina tankar i dag.
Tack och bock !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0