Fisk

Vi tog oss en fisketur. Men inte fan fick vi nån fisk.
Jag trodde på karma, men inte ens när vi betalade fick vi nån.
haha, Nej men det var en nära land som nappa,
Men då hade Kajdåren gjort en sån dålig knut att kroken lossnade. haha
Vi har helt enkelt ingen fiske lycka ^^
Ser ut som vi dock får fin besök i kväll :) Ni ska få se ;)
Sen kan jag berätta att i slutet på Juni kommer jag försvinna på obestämd tid.
Mer får ni veta när det närmar sig, eller om jag skiter i att berätta.
Har inte bestämt mig än.
Men iaf, Puss på er skitungar. Jag älskar er ♥



Ser ni vilka stora tassar hon har ?
Jag gissar på att vi kommer få en riktigt stor vovve ^^

En snuskig fågeljäkel hade sitt bo precis bredvid oss.
Jag ogillar fåglar, jag tycker de är riktigt otäcka faktiskt xD



Kommentarer
Postat av: Anonym

storlom heter fågeln

2011-05-26 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0