Bättre humör

Idag är jag på bättre humör, fast håret är orange.
Imorrn får jag fixa till det, så livet kunde vara sämre liksom.
Fan man får inte haka upp sig på utseendet. Alla är vi vackra på våra sätt !
Har båda djuren i soffan, fan så mysigt. Jag kunde aldrig tro för tre års sen att jag skulle bli en djurmänniska.
Men när jag hämtade min katt så insåg jag vad jag har missat!
Mamma älskar er ♥
Nu ska jag ta och göra mig i ordning. Ska med mamma och Marit på stan :)
Länge sen jag gick så stan så kanske finner nått trevligt :)
Först ska jag dricka upp min Red bull.
Puss på er !


Kommentarer
Postat av: Jejja

Red bull? PKn då? ;)

2011-05-05 @ 12:56:40
Postat av: Hår

Jag har färgat håret som pippi. Jätte många har kommit fram till mig och tycker håret är jätte coolt.

Tycker du borde testa, du skulle nog passa bra i de. Fast koppar röd är ju oxå fint =)



Lycka till...

2011-05-05 @ 13:05:39
Postat av: Nikolina

Haha, Pk´n är slut. Måste införskaffa mig en platta idag ;)

Ja men jag är inte en tjej som vill ha håret som pippi :P Jag vill ha rött underhår :P

2011-05-05 @ 15:55:53
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0