4 maj 2011

Hej hopp :)
Tänkte börja med att berätta hur gårdagen slutade.
Jag, Sandra, Drott, William och älskling grillade.
Vi bjöd in grannen på mat oxå.
Trevligt trevligt :)
Idag ska jag klippa mig och färga håret.
Marit skjutsar mig dit och stannar så länge hon kan.
Ska klippa mig i Borlänge.
Spännande :)
Lovar att visa bild på hur det blev :)
Nu måste jag sätta lite rotation :)
Tack för att ni finns mina fina ♥
Det ända jag har att klaga på er är att ni kommenterar allt för dåligt.
Ni vet, jag får ju sån otroligt inspiration när ni gör det.
Så det blir en situation alla vinner på ;)


Kommentarer
Postat av: pockoberta

du publicerar ju inte ens alla kommentarer så det känns meningslöst att kommentera då!..

2011-05-04 @ 19:38:25
Postat av: Nikolina

Självklart gör jag det :) Men som sagt inte när nån skriver kränkande saker om mina nära och kära, där går gränsen ! Puss

2011-05-04 @ 22:02:19
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0