21 maj 2011

Godmorgon på er :) Jag har sovit som en stock . skööönt :)
Gårdagen slutade med att vi grillade och massa folk kom över.
Vi satt ute på gården till klockan ett, Då var jag helt genomfrusen och gav upp.
Men trevligt hade vi.
Vi grillade vildsvin, och jag tyckte inte det var nån höjdare. Jag tyckte det smakade som gubbsvett luktar.
Haha. Men sen jag började med mina antidepressiva så har jag blivit väldigt kräsen och illamående.
Så vet inte om det beror på det. Och kanske det faktum att jag såg ett vildsvin framför mig.
Heltstekt färskpotatis i ugn, grillade champinjoner, sallad och fet bea satt dock fint i magen :)
Idag vet jag inte vad som händer, solen skiner och det ska iaf utnyttjas.
Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0