20 maj 2011

Godmorgon. Jag börjar min morgon som vanligt att bråka med hundfan. haha.
Nu testar hon mig hela hela tiden. Det är tur man är envis kan jag lova ! ^^,
Idag har jag lovat att kolla efter en slips åt min systerson som ska på bal.
De har inga sådana affärer i Malung !
Sen ska jag på försäkringskassan och förbi apoteket.
Så det blir helt enkelt en sväng på stan .
Först ska jag som vanligt läsa bloggar, dricka powerking,
peta i mig nån frulle och gå upp med hundfan till garaget så hon får vara där medans jag är på stan !

Puss på er !


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har verkligen en jätte fin hund =)

2011-05-20 @ 11:30:44
Postat av: Nikolina

Ja jag vet . Min lilla terrorist ;) <3

2011-05-20 @ 11:32:57
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0