19 maj 2011

Godmorgon. Här får man inte sova. Vovve ville mysa :)
Men det gör inget, jag la mig i bra tid igår :)
Mitt hår har redan blivit massa urblekt :( Så idag måste jag beställa hem hårfärg.
Frågan är om jag ska beställa röd eller rosa, vet inte riktigt vilken färg jag har xD
Annars då? Sitter och kollar på vakna med the voice.
Blir bara en mysdag. Kanske tar en trip ner på stan eller hälsar på gubben vid garaget.
Det beror på vädret !
Pöss Pöss


Vi skulle döpt henne till terroristen iställe. Fan nu börjar det kännas när hon bits ;)
Inte bitvovve, mysvovve tycker mamma om ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Valpar bits :) Det är ett rent helvete ibland faktiskt. Och många blir förvånade över att dom bits så väldigt och tror att hunden är livsfarlig, haha! De som aldrig haft valp blir jätterädda och tror de har skaffat en hund med nåt fel... Hmpf! :p



Jag rekommenderar Revlon Nutri Color Cream till ditt underhår - nummer 600 förslagsvis

2011-05-19 @ 22:17:41
Postat av: Nikolina

Haha, Jo det vet jag. Jag är ju hemma med henne hela dagarna så jag åker på smällar hela tiden. Men jag är mkt envisare än henne. ^^, Jag har beställt färg från bluefox.nu . Beställde två så nån ska nog bli bra :)

2011-05-19 @ 22:52:20
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0