Tröttnos

Idag är jag en tröttnos. Men det gör inget. För mina vänner kan ringa mig vilken tid som hellst på dygnet.
Och jag kommer alltid finnas där.
Min fina bästa Sandra mådde inte bra i natt, så jag och Tobias åkte dit vid tre.
Så skönt att få prata med henne och kramas. Jag älskar dig Sandra.
Du är en otroligt underbar människa ! Och jag kommer alltid finnas för dig!
Precis som du alltid finns för mig. Är så jävla glad att jag träffat dig så du anar inte ♥
Godmorgon på er andra fina !
Tisdag i dag, vilket betyder att jag ska vara barnvakt senare i kväll.
Men först Powerking och bloggar !
Puss Puss Puss Puss ♥


Kommentarer
Postat av: BFF

jag älskar dig gumman <3 tack för att du finns <3 , jag kmr alltid att finnas för dig <3 älskar diig <3

2011-03-01 @ 13:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0