Så sjukt !

Alltså vilken jävla natt jag har haft. Blir fan orolig för hur jag är.
Jag har kliat mig så mkt i pannan att jag har fått brännsår .
Dags att sova med vantar antar jag. haha.
Vaknade mitt i natten oxå och hade en nära döden upplevelse. Alltså jag var säker på att jag höll på att dö.
Denna abstinens alltså. Men tre veckor nykter hade jag i fredags. Och det är jag jävla stolt över.
För jag har inte varit nykter så länge sen jag började supa vid 14 år. :)
Möte i dag klockan två, har ingen lust alls. Ska kolla upp andra möten istället.
Jag vill träffa likasinnade inte nån kärring som aldrig supit och som ändå inte tror på att jag ska fixa detta.
Aja, Måste sätta lite rotation.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0