Roadtrip

Vilken jävla roadtrip det blev ^^,
Kan börja med att skriva om ni ska åka bil två hela dagar , ha inte en skiva bara med 11 låtar.
Det kan lätt bli tjatigt. haha.
Nej men vi klarade oss i från avåkningar och polisen. Fick dock stå snällt och vänta vid en kontroll tills de drog.
Känns som det skulle bli feta böter på vårat patrask. haha.
Min älskling måste vara den ända som tycker 130 kilometer i timmen är en lämplig hastighet med badtunna bakpå. haha
Vi sov i Åre, därför vi kom hem så sent i dag.
Fan va fint det är där, det konstaterade jag.
Jag älskar att åka bil, det är så himla mysigt. Speciellt med fint sällskap.
Sen att min snutt kör som en dåre är en annan sak ^^, haha
Jag älskar dig Tobias ♥





Kommentarer
Postat av: Max

Klockrent :D låter som tobbe det haha tänk att jag körde 20 mil för att hämta den där utan att ens bada i den :S hehe

2011-03-13 @ 23:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0