Omvändning

Det kommer bli en total omvändning av mitt liv, och såklart på bloggen oxå.
Denna blogg har i stort sett handlat om utgångar och alkohol.
Nu kommer den handla om min kamp för ett lyckligt liv, utan alkohol eller droger.
Jag har så otroligt svårt att sätta ord på detta, eftersom jag själv är helt förvirrad.
Jag skäms över att jag låtit detta gått så långt, och ljugit för alla jag håller kär.
Jag har problem, och problem är till för att lösas.
Och jag ska lösa detta, frågan är bara hur fan det ska gå till.
Just nu känns ett nyktert liv väldigt långt borta, eftersom hela mitt liv kretsar kring alkohol och droger.
Jag är trött på att skada andra, men framförallt trött på att skada mig själv.
Igenom att skriva detta så hoppas jag kunna hjälpa nån annan, eller åtminstonde öppna era ögon.
Och jag känner att jag måste skriva detta.
Jag skäms som fan, men nu är det slut på lögner och bortförklaringar.
Jag måste komma tillbaka, och det är ingen som kan hjälpa mig med det förutom jag själv.
Det jag bara kan önska är att några av er som läser vill stötta mig. Och att några av er som läser förlåter mig, och att några av er som läser ger fan i mig !


Här är Nikolina, på riktigt. Nu får ni själva välja om ni orkar fortsätta läsa denna blogg.
Jag bryr mig inte faktiskt, men jag kommer behålla den.
Jag kommer fortsätta skriva varje dag.
Men denna gång kommer det inte bli några lögner.
Så jag undrar hur mkt ni orkar med ?

Kommentarer
Postat av: Mia

Starkt av dig att våga skriva om det! Jag ska hålla en tumme för dig!

2011-03-07 @ 11:34:28
URL: http://insidetheheadofmia.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med föregående skrivare! Jag läser din blogg så ofta jag kan och ska stötta dig i detta! Jag tycker du är otroligt stark! Ta åt dig, sanna mina ord, det är bara sanning!

2011-03-07 @ 12:33:13
Postat av: Emelie

Håller tummarna för dig.. kör hårt.. jag kommer fortsätta läsa den . :)

2011-03-07 @ 13:10:00
Postat av: amandha

kommer hålla en tumme för dig och fortsätta läsa varje dag för att se hur det går för dig. kämpa på och var stark nikolina!

2011-03-07 @ 16:47:58
Postat av: Martina

Jag kommer inte överge dig! <3 Finns här jämt om du vill dela tankar eller bara prata om allt mellan himmel och jord. Tycker det är oerhört starkt av dig att skriva ut detta och du borde känna dig stolt! <3



Älskar dig!

2011-03-07 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0