Känslor

"det är inte känslorna du dör av, det är spriten och knarket"
Helt ofattbart att jag har lyckats gömt undan alla dessa känslor.
Jag har ärligt inte ens sörjt min pappa, och han dog för 7 års sen.
Jag vägrar inse att min mamma har obotlig canser.
Och jag vägrar att inse att mannen jag älskade slog skiten ur mig.
Och nu ska mina bästa vänner bort, spriten och knarket. Och i samma veva cigaretterna!
Jag har så otroligt mkt att bearbeta och jag undrar hur fan detta ska gå.
Jag hoppas bara att jag får bästa möjliga hjälp.
Och jag hoppas mina vänner, min familj och min älskling står på min sida.
Även om jag är sur och grinig för ofta ! ♥
Nu ska jag ta en lång dusch och gräva lite i hjärnan.
Lite mer tårar fylls i ögonen. Ut ska ni, skiten ska ut.
Peace !


Kommentarer
Postat av: Tom

Föröker att läsa din blogg varje dag. Du är en tuff brud.Jag förstår inte inte allt du skriver, försöker att läsa mellan raderna. Jag är ju kille, så det är väl därför. Du skriver att han har bankat skiten ur dig.Var det droger med i bilden? Jag har själv hållit på med droger, vet att det är lätt o provocera andra människor då. Jag var inte lätt o leva med kan jag säga.Hon skulle rätta sig efter mig hela tiden.Det finns väl dokumeterat? hoppas att det löser sig. sköt om dig!!!!!!!!

2011-03-19 @ 14:49:13
Postat av: Nikolina

Då var det alkohol och ett sådant dåligt sinne med i bilden. Drogerna kom efteråt. Nått slags försök att fly från det som gjorde ont. Insikten att få uppleva dessa känslor nu skrämmer mig enormt. Men livet är inte enkelt, och ska inte vara det heller. En dag i taget, så blir det ljusare :) Tack så mkt för fina ord!

2011-03-19 @ 16:11:00
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0