Framsteg

Somnade i soffan några timmar , skönt. Jag var helt slut.
Kroppen är i total obalans. Jag är slak och svimfärdig hela tiden.
Glömmer bort mig och hoppar upp ur soffan, och då är jag så nära att svimma. Suck.
Men allt är inte bara dåligt. Jag gör framsteg varje dag.
Jag lyckas småprata med folk jag inte känner så bra, jag släpper in nya människor i mitt liv.
Jag dömmer mindre och försöker gilla andras olikheter. Jag tänker alltid flera gånger, är detta vad jag verkligen vill?
Jag lyssnar på min kropp, det är okej att sova på soffan några timmar om man är trött.
Det är inte hela världen , det kommer en ny dag i morrn.
Nu vill jag inte kasta nå mer tråkigheter på er fina läsare.
Hur har eran helg varit ? Hänt något skoj?
Och var inte så snåla med kommentarer, det ger mig inspiration att skriva mer bara ! :)
De hade ringt från toni & guy när jag var på möte, så ska ringa upp de i morrn !
Nu ska jag kolla på projekt runway .
Puss Puss puss ♥


Saknar faktiskt mitt långa hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0