Fina

Ni är så himla fina, och ni ska veta att jag uppskattar era ord massvis. ♥
Klart att jag borde kunna skriva vad jag vill här, det anser jag själv oxå.
Men det skrämmer mig att ni hoppar på mina nära och kära.
Det gör mig så otroligt ledsen !
Ärligt så har det varit så himla mkt tjat om denna blogg hela tiden, och jag pallar inte.
Jag är vuxen, och bestämmer över mig själv. Passar det inte, så välj bort mig då.
Men jag måste tänka på mig själv i första hand, så funkar livet !

Nåja, Måndag i dag . Måste ringa lite samtal, möte klockan tre, sen ska vi hämta barnen på dagis :)

Älskar dig Tobias, du är den första kille som jag orkat vara nykter med. haha, det betyder massa massa ♥
Du är världens finaste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0