Ensam

Nu åkte barnen precis, ganska mkt övertrötthet på Mila mot slutet.
Hon gillar att testa mig när hon är trött, men det funkar inte på Nina ;)
Nu blir det en lång skön dusch, en kopp ögonblink och en nice film.
Ska försöka komma i säng i bra tid idag. Möte i morrn klockan nio !

Jag måste lära mig en sak som man egentligen inte ska göra. Jag måste lära mig att dömma folk.
Jag blir besviken gång på gång, jag litar på nån ny människa äntligen , sen får man bara på käften tillbaka.
Så jävla tråkigt , så jävla ledsen blir jag !hundratals tankar, dumma tankar. Jag vill bara få bort det onda. Jag vet hur jag ska göra det, som så många gånger förr. Jag bryr mig inte om mig själv. Jag bryr mig om oss !




Jag tror det stämmer det där man säger om att barn kan prata med djur.
Dessa två har en relation som jag aldrig sett förut.
Mila får göra vad hon vill med katten.
Jag får knappt lyfta han. haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0