Äscha

Äsch va tråkiga ni är som inte kan ta det jag skriver på rätt sätt.
Man tror ju att om man slänger ur sig sanningen så finns det liksom inget kvar för er att hitta på.
Men tydligen, och nu ger ni er på mina nära och kära oxå.
Och så kan vi inte ha det. Min mamma och min systerdotter har inget med det jag skriver att göra.
Det måste ni förstår. Sen i Malung så snackas det så himla mkt skit, det har de alltid gjort.
Men att mitt liv intresserar er så mkt har jag svårt att förstå.
Nog är jag ingen människa som går förbi oupptäckt. Men har ni inte egna bekymmer att tänka på?
Kanske är det enklare att prata om mitt liv, så ni slipper tänka på era egna  .
Jag har ingen aning varför ni gör så här, och jag orkar inte med det.
Så nu kommer min blogg att bli mkt mera lättsam. Jag kan inte vara helt ärlig här.
För vissa människor klarar inte av det.
Slänger på ett fake smile och ger er glada inlägg bara.
Happy times bitches ! :)


Kommentarer
Postat av: Lars

Men fel. Bloggen är väl ändå din? Skriv det som måste skrivas, ignorera eller ännu hellre: stäng av kommentarsfunktionen.



Ge INTE upp!

2011-03-20 @ 19:13:01
Postat av: Nikolina

Nej jag bryr mig inte om kommentarerna här. Jag får mest bra sådana. Men när folk i det riktiga livet hoppar på mina nära och kära så går det för långt. När de frågar min 13 åringa systerdotter om hon har knark för det borde hon ha . Usch så långt folk går nu förtiden alltså !

2011-03-20 @ 20:58:12
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Lars

Mycket mycket värre! Folk är fan inte kloka!

2011-03-20 @ 22:50:11
Postat av: Anonym

Jag håller med Lars! Det är DIN blogg och du skriver vad du vill! Antingen läser man din blogg för att man tycker den är bra (som jag) eller så skiter man i det! Jag tycker du verkar vara otroligt stark! Jag håller på dig, oavsett vad du skriver! Lycka till, du fixar detta!

2011-03-21 @ 07:43:00
Postat av: allan

hej du vet att folk är inte kloka i malung så du bör skriva dina egna tankar här annars mår du juh dåligt det har du sagt själv.....

2011-03-21 @ 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0