Adjö

Håller på och tvättar för fullt. Jävlar med tvätt jag hade. Men som sagt tycker om att tvätta faktiskt.
15 cigaretter kvar i hela livet. Sen är det slut.
Har vetat länge att jag får 5000 av Torsten om jag slutar.
Och nu har snutt lovat mig nya tuttar i augusti.
Så nu jävlar ska jag sluta röka. WIHO!
Men min bästa last kommer få vara kvar ett tag till. Me love Powerking. haha ^^,
Så håll tillgodo på fina utbrott och tårar. Det går över ! :)
Har varit uppe hos bror några timmar. Fikat med mammis.
Mysig dag :)


Mamma går all in på vårens mode. Blommigt gånger två . haha ♥

Och bror lär sig (fan va sur han blir om jag skriver fel språk nu) arabiska. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0