stånk

Gud så varmt det är idag ! :)
Idag måste jag bada. Nån som vill leka med mig och Diva ? :)
Godmorgon förresten, vaknade av att mor ringde .
Sen gick det inte att sova mer för hela jag var klibbig. Mys ;)
Sitter i bikini och svettas. Underbart !
Idag har jag inte direkt nått planerat. Ska gå och kolla om det finns nån tvätt tid.
Jag flyttar ju till helgen så det är dags att börja packa saker oxå.
Men först ska jag njuta av denna dag !
Puss på er !




Ska platta håret så ni ser hur hårfärgen blev. Tror det blev mkt mer rosa nu ;)
Och här ser ni ett tydligt exempel på att jag faktisk äter ! Knäppisar ;)

Kommentarer
Postat av: aye

Fin tatto du har :) O ditt hår är sjukt fint :D Älskar den rosa färgen^^

2011-06-29 @ 12:20:52
URL: http://ayesworld.myshowroom.se
Postat av: Nikolina

Tack sötnos :)

2011-06-29 @ 12:28:14
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0