Sötnos

Oh nu blev jag glad. Tack så mkt !
Jag skickade in detta till henne, och fick de här svaret. Så gulligt ^^

”Jag är rätt nöjd med mig själv, men nått jag avskyr på min kropp är mina öron.
De petar verkligen rätt ut, och jag hatar de.
Jag har många gånger funderat på att göra om de, men jag har lärt mig att leva med de istället.
Jag övar flera gånger att gå ut med uppsatt hår, men jag känner mig inte bekväm än! 
Mvh Nikolina 
Sverigesvarstanikolina.blogg.se”

mixx ! Kolla in Miixxbloggen :)





Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vet precis hur du känner. Jag hade själv stora och utstående öron. Jag gjorde en öronoperation när jag var 5 år, som vi trodde misslyckades. Efter ganska många år så stod mina öron inte ut lika mycket som de brukade göra. De är fortfarande stora vilket gör att jag helst inte går med uppsatt hår. Jag tränar också på att ha håret uppsatt. Jag är 29 år nu och har börjat vänja mig vid att ha dessa öron, de är ändå en del av mig. Nya bekantskaper märker inte storleken på mina öron förrän jag uppmärksammar de om min personliga egenhet. Vilket visar att de sitter mer i mitt huvud än deras. Jag tycker du har jättefina öron och ska vara glad att du har något som skiljer dig från mängden, det gör dig speciell :)

2011-06-05 @ 17:41:31
URL: http://www.helenabenedicks.com
Postat av: miixx

du är fin!

2011-06-08 @ 15:05:03
URL: http://miixx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0