Shopping

Jaha, Turen till stan för att inskaffa tisen present slutade liksom inte så.
Jag kom hem med massa fint till mig själv oxå . Wiho ^^
Vafan, jag förtjänar det ! ;)


Nödvändigheter, Bra läsning är ett måste på sommaren :)

Jag trodde aldrig jag skulle köpa en Maxi klänning. Men provade en , och fan va skönt!
Kommer nog bo i denna mulna dagar :) 149 kronor H&M.


Älskar trycket på detta linne ! 99 kronor H&M


Vita shorts från Gina. Så fräscht med vitt när man är brun :)
199 kronor !


Vitt transparent linne från Gina. 49 kronor !

Sånna här förbrukar jag många under sommaren eftersom jag bor i ballerina skor :)
Från Gina 39 kronor


Äntligen ! Ett par snygga bikini trosor. Jag har massa överdelar med bara fula trosor.
Men nu ni :) skitfint med volangen ! Ska visa de på senare

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst, OM du vill så får du gärna lägga till mig på bloglovin =) Fortsätt skriva som du gör...<3

2011-06-08 @ 16:22:04
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0