Saker ni kanske inte visste om mig..?








I år har du:


Fått reda på att någon har pratat
om dig: Tyvärr så kommer jag tydligen aldrig i från den skiten, senaste igår hade en person som inte känner mig kallat mig för falsk. Det gjorde mig otroligt arg. För jag är den ärligaste människan för fan !
Kysst en kompis: Ja!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ohja, den bästa. Min pojkvän !
Träffat en ny vän: Japp !


BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: Nej älskar mitt namn. Nikolina ! Ovanligt.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag myste med familjen. Fyller ju år dagen före julafton.
Så brukar inte vara drag direkt. haha
Vilken tid vaknade du idag: 08:30 typ?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kom hem efter att hämtat misse
Någonting som du längtar till: Åka utomlands!
Senaste gången du träffade din pappa: Åtta års sen i december ♥ Saknar dig!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag längtar efter barn , och sen skulle jag gärna bo utomlands vinterhalvåret !
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp
Vad gör dig irriterad just nu: Skitsnack
Långt eller kort: Långt!
Vad gillar du gällande dig själv: Min ärlighet, min envishet och min humor. haha

DIN FÖRSTA:


Operation: Titthålsoperation för kanske tre fyra års sen!
Piercing: Fem i örat, naveln och tungan
Tatuering: Ett antal !
Bästa vän: Flera!
Sport: Hockey
Husdjur: Hund och två katter
Vaccination du minns: Haha ingen aning.
Förälskelse: Måste ha varit i Dan, Jag var hans "fjolla" haha , han visste inte att det hette fjälla. Vi var bara några år gamla, han kammade mitt hår, jag plockade ludd från hans snopp. haha !
Alkohol du drack: Bananlikör !


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Pussar!
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Spontan.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snor din ide och kopierar denna :)

2011-06-21 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0