On the road again

Är som vanligt ute och flänger. Kollar på bilar lite här och var i Sverige.
Tog donken till kvällsmat. Jag avskyr egentligen donken. Men köp deras snackbox. Den är superb.
Ta barbequesåsen till.
Annars då? Äntligen fått min hårfärg, så det ska jag roa mig med.
Nu orkar jag inte med er nå mer idag.
Ska erkänna att jag haft en dålig dag idag. Allt har varit tråkigt.
Känns inte bra att ha en sommar utan planer. Jag vill ut på massa kul.
Men tror vi har planerat in ett besök till Göteborg iaf, men det blir i slutet på nästa månad.
Jag vill hitta på nå tok nu nu nu !
Bilder :


Hon börjar bli lite stor för att sitta i knä nu, men det är ju så mysigt tycker jag.
Lägg märke till min otroligt charmiga dubbelhaka. Som jag förövrigt inte fattar vart kommer ifrån.
Jag menar den kan ju inte ha något att göra med snackboxen som dröp i fett ?
Och nej bilen är inte skit trång, det satt en Nazer bakom mig så jag hade fram sätet.
När det gäller mina läsare så måste man förklara allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0