Hund

Oh nu vill jag köpa hus och ta hand om ALLA hundar som inte har nån som tar hand om de och älskar de.
En kompis hämtade en omplacerings rottweiler igår. Hane på 1,5 år.
Det slutade med att vi fick åka dit i morse och släppa ut husse och matte som stängt in sig i sovrummet.
Tråkigt som fan. Men jag hoppas de ger han en chans och kastrerar han. Ibland blir det jättestor skillnad,
ibland märks det inte. Han vaktade deras tik i huset. Såklart.
Så det borde bli bättre om de kastrerar han. Annars blir det avlivning.
Jag grät tillochmed i morse, tycker det är så hemskt med hundar som inte får en rättvis uppväxt, eller som hamnar hos fel folk.
Han var hur go som helst när vi kom . Uscha. Hoppas det ordnar sig !
Nu ska jag ta och göra mig i ordning.
Återkommer med en dagens look innan jag drar, och jag hinner få tillbaka kameran som är på vift just nu.
Annars blir det cam bilder !
Pöss Pöss

Skickar ett stort grattis till Sandra som klarade körkortet idag. :)




Kommentarer
Postat av: emilia

hoppas som sagta tt de hamnar hos rätt person! De är så fina hundar!

2011-06-21 @ 10:50:54
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0