Hiss

HISS

  • Lösögonfransar! Jag tycker det är så jädrans snyggt med lösögonfransar.
    Och då menar jag i alla former och storlekar !
    Man får en helt annan blick !




  • Maxi klänningar - Så skönt , och så enkelt. Ett plagg, en helt outfit.
    Ska införskaffa min en vit och nån i nått härligt mönster.





  • Ballerinaskor. Helt enkelt det bästa på sommaren.
    Iår springer jag gärna runt med ett par med lite nitar på.
    Snyggt !



  • Jeansshorts. Så enkelt, så snyggt!
    Helt klart en stor favorit i sommar !
    Här har ni fem stycken som jag gärna skulle bo i !






  • Och lite hiss på snygga saker för er pojkar!
    Vita skor, fräscht som fan på sommaren !



    Jeans, shorta, ett par snygga skor. Svårare än så är det inte !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0