Grannjävlar

Oh det ska bli så skönt att flytta härifrån. Jävla grannar alltså.
Fick precis en utskällning av en kärring.
Hon skulle ringa hälsovårdsnämnden för jag låter min hund bajsa på gården.
Jag tar såklart alltid upp skiten, men hon tyckte inte det räckte.
Hon tyckte synd om min hund sa hon.
Haha, jag försökte förklara att det bara var en valp och att hon inte kan gå långa promenader varje gång hon ska bajsa och kissa. Eftersom hon gör det varje gång hon äter eller dricker.
Men nej, kärringen tyckte synd om henne.
Haha, Diva får minst en längre promenad om dagen såklart.
Men jag kan inte gå långt med henne varje gång hon är nödig.
Vill ju inte direkt rasta henne på jysk parkeringen, Detta är problemet när man bor mitt i stan!
Oh nu är jag så jävla förbannad. Jag brukar gå bakom husen bort, det är grus och buskar, så det är aldrig nån som ens vistas där. Jävla förgrämda kärringar.
De har klagat på allt sen jag kom hit. Tillochmed gått igenom mina sopor för att se om jag sorterar.
Nej fy fan, dessa grannar förtjänar ingen !
Hon bor liksom inte ens i samma hus som mig, så min lilla fina vovve kan inte störa henne !
Hur fan kan man vara sur på en liten hund ?

Usch.
Over and out !


Min fina fina vovve ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Gamla är så insöade på att ha rätt hela tiden, börja polera gräsmattan så kanske hon blir nödj ;)

2011-06-20 @ 15:05:33
Postat av: Angelica!

Men herregud, vad fan är det för fel på folk egentligen -.-'

Fin vovve du hade föresten! :D

2011-06-20 @ 20:41:18
URL: http://butjulian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0