Gårdagen

Gick som sagt till Bea runt åtta. Vi satt och snackade om allt från uppväxt till killar.
Och jag har mkt mer gemensamt med henne än jag trodde.
Jag tycker det krävs lite motgångar för att kunna ta livet på rätt sätt.
Bea är en sån tjej, som tar livet på rätt sätt. Därför gillar jag henne som fan :)
Helt plötsligt var klockan kvart i elva och vi skynda ner för att hinna köpa cigg.
Gick på etage, var dåligt med folk först. Satt oss ute och snackade. Hur mysigt som helst.
Träffade på en läsare igår. Blir alltid lika glad när ni uppskattar min blogg.
Jag lägger faktiskt ner massa tid  . Bara för det är så kul !
Sen blev det helt plötsligt fullt på dansgolvet, och då gick vi dit och skakade våra rumpor oxå!
Gick hem tjugo över ett, då var jag helt slut. haha. Börjar bli gammal !

-Jag"Titta jag fick tuppskinn tillochmed"
-Bea " Vadå kallar du gåshud  för gubbskägg? "
hahahaha, ibland hör man inte så bra.


Bilder ..



Håller på och pimpar mina shorts, orkade dock bara göra en rad.
Ska göra klart de idag så får ni se :)

Skitsnygg bloggläsare ;) Så skön humor.
Hon stod på dansgolvet och dansade bredvid en kille.
När vi gick in på toan så sa hon
Är jag så ful så man måste åka skidor bredvid mig?
Han dansade så det såg ut som han åkte skidor, och så luktade han skit.
HAHAHAHA!
Skit och skidor

Bea gick all in igår. haha. Sötfis ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0