Fan oxå

Jävla skit, idag är inte min dag helt enkelt.
Måste hitta mig en ny lägenhet . Känns så där inspirerande, inget alls faktiskt.
Men okej, vi kan inte bo här längre ändå. En etta på två pers och två djur funkar liksom inte.
Men nu måste jag ha en lägenhet med uteplats. Har lagt intresseanmälan på alla sådana som finns.
Både tvåor och treor. Om nån vet nån bra lägenhet så hojta till, eller om ni ska hyra ut eran?
Maila [email protected]
Annars då? Väntar på att gubben ska komma hem. Idag har jag, hunden och katten slappat hela dagen.
Sovit och myst bara. Tog en liten snabb promenad med hunden, sen soffläge igen.
Men men, sånt behövs ibland.
Nu kurrar magen på mig, hoppas gubben kommer hem snart och lagar nått gott åt mig ^^
Hahaha.

Puss Puss !



Kommentarer
Postat av: Lina M

Kan rekomendera Masmästarens lägenheter, även om de har dåligt med uteplatser så brukar de STORA ballkonger som är riktigt mysiga!

2011-06-04 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0