Dössberget

Hade en awesome kväll igår. Började här med Kristoffer, Stefan och nån Magnus som de kände.
Sandra och Martina var gulliga och skjutsade oss till Bjurs och hem.
Måste erkänna att det kändes riktigt skumt att vara i Bjurs. Men kunde aldrig tro att mitt x skulle vara ute ändå.
Det kostade 200 spänn att gå in sen 50 extra för att gå in i ölstugan. Haha Hutlösa priser.
Vem tror ni jag ser direkt jag kommer in ? Jo exet i egen hög person.
Kan lova jag blev livrädd först när han mötte min blick. Men jag bestämde mig direkt för att han fan inte ska få förstöra min kväll. Så jag sket i han, och efter en stund gick han. På ett sätt känns det skönt att jag sett han. Nu vet jag att han aldrig kommer kunna sabba nått för mig igen.
Sprang på fina Malungsfolk och en och annan bjursbo :)
Riktigt skoj !
Åt käk på statoil och gick hem och sov sött med katterna !
Känner nu att jag behöver sova mer ;)

Bilder:

Kristoffer och Stefan hade med sig nån Magnus  hit.  Mkt trevliga pojkar !

Ja ni ser ju att jag hann byta om innan vi åkte. Typiskt tjejer att göra så ;)

Martina och Sandra !

Sandra hade fina skor som hon tyckte jag skulle ta kort på .
Haha, hon vet vad jag tycker om foppa ;)


Träffade Baggen

Christer var i fin form som vanligt. haha !

Yey, fick träffa Johannes. Det var fan inte igår !
Fina fina vän ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0