Diss

DISS

  • Foppatofflor, Okej jag vet . De är jättesköna. Och funkar när man ska gå ut med hunden
    eller hämta posten. Men där är det stopp!
    Hur fan kan man gå på stan med dessa vidunder på fötterna?
    *Rysningar*



  • Hängselbyxor
    Jag förknippar hängelsbyxor med gravida kvinnor eller barn.
    Att andra går runt i detta förstår jag inte.


  • Kräk, Det sämsta med sommaren är alla snuskiga kräk.
    De värsta är getingar, humlor och fjärlilar .



  • Hår, Jag säger det igen och så länge det finns i världen.
    Ni måste lära er att raka bort håret från ben , armar och armhålor tjejer.
    Och ni killar ansar armhålan oxå. Faktiskt så är hår nått av det äckligaste jag vet på tjejer.
    Skumt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0