28 juni 2011

Godmorgon på er . Solen skiner. Och det behövs känner jag.
Tänker hoppa ner i ett par shorts och vara ute hela dagen. Så jävla nice.
Gårdagen undrar ni ? Jo vi tog en tur till grycksbo och fiskade.
Fick som vanligt ingen fisk, men det gör liksom inget.
Vi grillade korv och tillslut grillade vi upp betet oxå , Räkor.
Att få vara ute i skogen med de som betyder mest och bara vara är helt underbart.
Just de, bara vara. Det ser jag som en stor glädje. Att få bara vara.
Sen ska jag erkänna att det svider lite i mig, jag har så mkt jag vill kasta ut på er.
Saker som jag hållt för mig själv för länge nu. Men nej, med risk för att nån blir upprörd så låter jag bli.
De är stort för att vara Nikolina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0