26 juni 2011

Godmorgon på er. Idag fyller min underbara Eva år.
Så skickar ett stort grattis och massa styrkekramar till henne i Stockholm. Älskar dig gumman  !
Snygging !


Annars då? Hade en awesome kväll igår. Har bilder och ska berätta mer senare.
Nu ska jag softa framför tv en slag. Förstår inte hur jag kan vara vaken nu eftersom jag kom hem fyra.
Eller jo, det är svårt att sova när en kattunge slickar en i näsan. En katts tunga gör ont.
Har vi nån elektriker bland mina läsare ?
När jag tände en lampa igår så small den, sen gick hela det uttaget sönder, Även lampan på toaletten och den i taket i köket. Allt annat funkar och ingen säkring har gått. Vad har hänt då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0