1 juni 2011

Gud vad tiden går fort, redan Juni. Välkommen sommarmånader :)
Igår avslutade vi kvällen med grillat, lite skitsnack och några öl.
Ytterst trevligt.
Idag kommer Emma hit. Fan va nice :
Men börjar dagen med powerking och bloggar.
Puss på er  !

http://www.youtube.com/watch?v=BbpBoP8NxVY&feature=player_embedded#at=11

Är det bara jag som känner igen detta skratt ?
Vem är det ? Iaf är det nån som streakar på etage :P

(Jag vill slå ett slag för skönhet och visa att man duger bra som man är.
Lång, kort , tjock eller smal, Kille eller tjej. Alla är vi fina.
Så ni modiga skickar bilder på er i badkläder, det är okej att vara anonym eller så skickar ni med eran blogg så länkar jag er.
Sen ska jag visa alla läsare skönhet på olika sätt

Maila till [email protected] )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0