Trött

Nu har jag sovit ett par timmar på soffan. Och det var behövligt. Vaknade av att hunden gnällde.
Då hade Tobias varit här en timme utan att jag hört nått. Haha.
Jag lovar folk skulle kunna sno alla mina grejer, jag skulle inte vakna ändå.
Sitter och kollar på massa avsnitt av top chef.
Ska åka bort och lämna nycklarna till andra lägenheten snart.
Så slipper man tänka nå mer på de. Vilka jävla idioter jag har haft att göra med alltså.
Flytta aldrig till myntgatan 11. De folken där är helt galna. haha
Nåja, jag har inte direkt nått att skriva. Är så sliten idag .
Lovar bättre och roligare uppdatering i morrn.
Puss på er !
Och ett stort grattis till min fina Dan som fyller år idag
Jag älskar dig och saknar dig ♥


Underbara tjejor som jag träffade i fredags !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0