Soilwork at peace and love

Så grymma Soilwork va igår alltså. Helt underbart ! Ruskigt drag i publiken.
20 gånger 20 meter mitt i smeten stod folk och slogs. Helt sjukt !
Video finns längst ner.
Innan då? Jo jag Drott, Tobias och Jocke satt här hemma till nio.
Då skjutsade Roger oss till Borlänge. Gick till William på förfest. Drog och såg soilwork mellan ett och två.
Gick tillbaka till William .
Adde kom och hämtade oss klockan fyra. Då var jag helt körd.
Men en helt underbar kväll var det :)

Haha, Bara jag som ser pepp ut ;)


Sambo ville vara med ;) Sötfis



Fråga inte xD


Förfest Coffe och Erika ? Jag suger på namn ;)

Jag och William


Sprang på Justin :)




Soilwork in my fucking heart ♥




Efterkalas. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0