Random fakta

Random fakta om mig. Jag vet att ni gillar sånt mina fina ♥

1. Jag har haft körkort i över två år nu. Och är livrädd för att köra.
När jag körde upp sa de åt mig att de önskade att fler körde så bra och säkert som mig.
Ändå låter jag nån annan köra om de går.
Egentligen kör jag riktigt bra, men blir så nervös att det går dåligt!

2. Jag kan inte somna om jag hör min egen andning.
Att gubben och hunden snarkar eller att katterna springer som dårar gör mig inget.

3. Det jag längtar mest efter i livet är massa egna barn!

4. Jag gjorde min första tatuering när jag var 14 år. Egentligen ville jag bara ha en piercing i läppen
men det fick jag inte för mamma. När jag var 17 gjorde jag min piercing i tungan.
Då bråkade jag och mamma i flera dagar innan. Jag har alltid fått tatuera mig , men piercing avskyr hon.

5. Jag älskar djur, och när jag köper hus ska jag ha en hundkennel. Det kan jag lova !
Och ta hand om alla djur som inte har nån som älskar de !

6.  Jag vill alltid ha det rent och snyggt runt mig.
Och jag blir äcklad av människor som aldrig städar.

7. Mitt drömyrke är designer. Jag vill designa kläder för folk som har samma stil som mig.
Trist nog kan jag varken teckna eller sy. haha ^^, Men har 100 tals ideér i min hjärna om kläder som jag själv letat efter och som inte finns !

8. Jag avskyr killar som har långa naglar. Det gör mig inget om ni så biter på naglarna eller hela handen för den delen .  Men långa naglar på killar är svinäckligt !

9. Mina största turn on´s är händer och armar. Och det ska synas att man gillar att jobba med händerna.
Babylena händer är inget för mig ! Grova stora armar så man kan känna sig trygg ;)

10. Jag har aldrig blivit kär i en tjej, men jag tänder lika mkt på killar som på tjejer.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du nånsinn gjort det med en tjej då?

kram

2011-07-05 @ 18:15:12
Postat av: Nikolina

Hur ska jag annars veta ? Klart jag har :)

2011-07-13 @ 10:10:17
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur var det då? :)

Och vad gjorde ni hihi :)



Du får berätta om det på bloggen nångång :)

2011-07-19 @ 13:46:06
Postat av: Nikolina

Haha, Mitt sexliv är inget jag bloggar om .Tyvärr ;)

2011-07-19 @ 16:41:38
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0