Peace and love 2011

Godmorgon på er. Jag har sovit över 12 timmar. Peace and love har tagit kol på mig.
Idag ska jag roa mig med att flytta. Så uppdateringen kommer suga.
Hoppas internet och allt är i ordning så snart som möjligt. Så ni inte saknar mig allt för mkt.
Igår lekte jag med Bea och Madde. Mkt fina brudar ♥
Men som den gamlingen man är så åkte jag hem runt tolv.
Käkade en langos sen kom min fina Tobias och hämtade mig.
Men hade hur trevligt som helst. :)
Lite svårt att somna i natt bara, Min lilla katt har börjat plocka ur saker ur min snusklåda under sängen.
Försök sova när en kattjävel leker med en buttplug. Det går inte. HAHA!
Skämt åsido, eller  ? ;)

Bilder :



Bea och nån ^^

Jag och fina Madde

Haha, Älskar denna bild !


Fint träd ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0