Internet

Ni är så fina som går in och kollar fast jag inte uppdaterar. Men nu så har jag internet.
Visserligen världens segaste mobila bredband, men det duger så länge :)
Jaha , vad har hänt de senaste dagarna då?
Jag har flyttat helt. Skönt.
Igår grillade jag med Tobias, Marina och Kaj.
Ytterst trevligt. Spelade monopol långt in på småtimmarna.
Sen var det dags för en sista promenad med hundarna.
Och Diva får tag på en jävla padda som hon hann få in i munnen.
Usch länge sen jag var så jävla rädd. Vitt segt skum forsade ur munnen på henne.
Fort som fan hade jag salt långt bak på tungan på henne.
Och som ni vet spyr hundar av det. Och efter det blev det bättre.
Men fy va rädd jag var. Mammas fina lilla älskling ♥
Men hon brydde sig inte alls typ, sekunden senare försökte hon tugga på en ny padda.
Haha.
Idag då? Jo jag ska till fina Madde på fest. :)
Ytterst trevligt.

Ni får klara er utan nya bilder just nu .
Det tar så jävla lång tid att ladda upp så jag slår sönder datan innan .
haha




En av de första bilderna jag laddade upp på min blogg.
Jag leker golfare.
Inne på en goltklubb i Stockholm under inspelningarna till sveriges värsta bilförare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0