hemligheter

Kom ihåg att alltid låta människor ha deras egna åsikter.
Håller du inte med, så bara le. Le åt eländet.
Men kom alltid ihåg att INGEN kan säga hur ditt liv ska se ut.
Glöm aldrig att du är huvudpersonen i ditt eget liv. Ge aldrig bort den.
Du och bara du vet vad som får dig att må bra. Och vad som gör dig lycklig.
Jafan  , jag har knarkat. Det står jag för.
Jag har tagit ett återfall.
Men nu har jag inte knarkat sedan dess, och jag vet av hela mitt hjärta att jag aldrig kommer göra det igen.
Och anledningen till att jag slutat knarka ? Jo för min egen skull först och främst.
För ja jag är självisk. Jag har lärt mig att tänka på mig själv.
För annars går jag under.
Igår grät jag länge länge. Förbarmade erat beslut och tyckte ni var så fruktansvärt orättvisa.
Men nej, ni har all rätt i världen att tycka och göra som ni vill.
Precis som jag har.
Därför kommer jag le åt eländet.
Le åt vissheten att jag inte alls behöver bevisa nått för er.
Bevisat har jag gjort för länge sen, och det bevisade jag för mig själv.
För detta är mitt liv , och jag kommer göra precis som jag vill .
Era åsikter får ni ha, men nu vet jag vad ni tycker , så nu ska inte det behövas tas upp nå mer.
Ingen utbildning eller livserfarenhet i världen kan säga vad mitt problem är.
Det kan bara jag göra  !
Tack för ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0