Falu crusing

Hej hopp :)
Tänkte berätta lite om gårdagen :)
Jag,Diva, Sandra, Bea och lite folk satt vid vägkanten och glodde på bilar och snackade skit :)
Sen gick vi till pitchers och tog några öl. Hur mysigt som helst.
Träffade på Cristoffer en sväng :)
Gick till etage sen, och det kunde jag lika gärna skippat. Är för gammal.
Haha, Jag trivs bättre på en pub nu förtiden. Är så mysigt när man kan prata :)
Kom hem alldeles för sent för att kliva upp klockan sex idag.
Men upp skulle jag, för tatuering orkar jag jämt :)
Dock sov jag typ igenom hela tatueringen. Haha.
Jag har så hög smärt tröskel så jag kan sova när jag tatuerar mig. Underbart ju ♥ Tack bästa boompe !
Visar er sen, nu först bilder från crusingen :)


Jag och Diva tog en långpromenad ner till stan, Trodde hon skulle avlida innan vi kom fram.
Inte lätt att vara svart vovve i värmen. Knäpphunden är livrädd för vatten så hon vägrar dricka ur flaska eller min hand, Så man tager vad man haver ;)

Fina Fina tjejer :)


Sandra var alldeles nyopererad och hängde på ändå .
Innan kvällen var slut var hennes knä tre gånger så stort.
Hahah, Sötfis :)


Snyggaste åket ! Detta är fränt :)


Kommentarer
Postat av: carro

Åket är ifrån älvdaln.. Och enligt personer jag pratade med så var alla bilarna hans, Som stog på. ;) "Peterbilten" är inporterad från usa och kom i conteiners..(enligt fb).. :D

2011-07-28 @ 16:56:56
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Jo jag vet att lastbilen är från älvdalen :)

Har sett den många gånger, men jag tyckte det var orginellt och rolig idé :)

2011-07-28 @ 19:10:03
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Är du inte tillsammans med Tobbe längre? :(

2011-07-28 @ 19:33:20
Postat av: Nikolina

Verkar det inte så eller? :O

2011-07-28 @ 20:12:54
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej, du brukar ju alltid skiva nått gulligt till han :) Å visa bilder på er tillsammans :)

2011-07-28 @ 21:53:36
Postat av: Nikolina

jag har valt att hålla han utanför bloggen !

2011-07-29 @ 12:46:45
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0