Dansveckan 2011

Hej hopp :)
Drog ut en sväng igår ändå. Brorsfruarna skulle upp så hängde på där :)
Innan vi stack så gjorde jag nått som jag tänkt på länge.
Äntligen har jag en sidecut :) Så jävla snyggt.
Drog upp till Örn, Satt där en sväng med trevligt folk sen fick vi finskjuts i raggarbil ner :)
Var på toms en sväng, sen gick jag och kollade på sandbäcks.
Måste ju säga att det kändes otroligt konstigt att köa för att gå in nånstans i Malung . haha
Tog bussen hem tjugo över ett. 22 spänn. Billigt.
Så alltså gick det åt 42 spänn för mig igår. Det kostade en tjuga att gå in på toms.
Billigt och bra :)
Hade kul, och träffade massa fint folk ! :)
Idag ska vi grilla hos syrran , sen får vi se vad som händer :)
BildBomb:

Folket hos Örn


Jag och Johanna :)





Marit var driver :)






Stellan


Cosse


Haha, Lilla prej. Alltid kul att se den idioten ;)



Mattis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0