Dansveckan 2011

Nu är det över. Och det känns i kroppen vill jag lova.
Nu ska jag ha en lååång viloperiod från allt ;)
Åker hem klockan sex med tåget. Så är hemma i kära falun till åtta :)
Gårdagen då?
Jo vi satt här innan. Johnny , Dan och co kom förbi och spelade lite gura.
Sen tåg vi tåget upp vid åtta. Gick på tältet och kollade på jesper, olle och co.
Skit duktiga var de ! :)
Sen knallade vi till toms. Drack en eller två för mkt cider ;) Och dansade.
Va riktigt slirigt igår. Tog bussen hem kvart över två.
Promenaden hem blev massa kort tagna. Vissa mindre bloggvänliga. haha ^^
Så tack för denna dansvecka, måste säga absolut den roligaste för jag hade min fröken Sandra med :)
Nu ska jag hem till tristessen igen, men vafan. Det är snart classic ;)
Puuuuuuuuuuuuuuuuuss !



Ett stort gäng åkte tåget från Yttermalung :)



Grymt drag !



Träffade på Erika :)


I fucking love you !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0