Dansveckan 2011

Oh vilken jävla kul kväll jag hade . :)
haha.
Vad gjorde vi då? Jo vi satt länge vid vägkanten och glodde på folk, vi åkte volvo 142 . haha. Underbart.
Vi gick på Tom´s och dansade till Jesper och Olle. Jävlar va bra de är :)
Vi käkade fylle pizza och tillslut skjutsade Lucas chafför hem oss. Tur :)
När vi satt på pizzerian skulle jag öppna en cider. Den sprutade ner hela mig. Haha.
Ni tror jag skrattade, folk som såg det visste inte vad de skulle göra ,förutom sandra som oxå asgarvade.
Och hurfan kunde cidern bli så jävla omskakad då?
Jo vi fick den geniala idén att gömma våran dricka i en container. Problemet var bara att nån lagt två sopsäckar över. haha. Suck.
Nu börjar jag bli riktigt sliten, men det är bara att gå på´t igen.

Saknar dig ♥

Bilder :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0